joi, 1 noiembrie 2012

October Empties ( Produse consumate)

Buna fetele!

M-am decis de curand sa ma alatur si eu fetelor care scriu despre produse consumate si despre produsele favorite ale lunii ( urmeaza). Incep cu produsele consumate in ultima luna.




Cele doua produse Avene, Hydrance Optimale Light hydrating cream si Gentle Gel Cleanser le-am primit ca si mostre in urma unei analize pe site-ul Avene. Crema mi s-a parut buna, ca de altfel toate cremele Avene ce le-am avut eu, fiindca hidrateaza bine si nu irita. Gelul de curatare este intr-adevar foarte bland, prea bland poate, nu curata machiajul de unul singur si nu face spuma. As recumpara doar crema.

Pudra de fata Rimmel Stay Matte e favorita mea, si mi-am cumparat una noua inainte sa o termin pe aceasta. E dintre putinele pudre la care gasesc nuanta mea, nuanta destul de deschisa, plus matifiaza si chiar acopera bine.

Fond de ten Revlon Colorstay - Oily/Combination face parte din favoritele mele si el, e fondul meu de ten de nadejde sa zic asa :)) are acoperire si rezistenta mare si nuante care mi se potrivesc. Deja l-am recumparat si pe acesta.

Top Coat Sally Hansen Maximum Growth Plus nu s-a terminat, insa a ramas cam 35-40% si s-a ingrosat, asa ca e greu de aplicat pe unghie si il pastrez pentru adaugat in lacuri ingrosate. Si din acesta deja mi-am luat inlocuitor. 






Si doua produse pentru par : 


Sampon Tresemme Keratin Smooth, care nu m-a impresionat de nici un fel, insa orice sampon mie imi e ok, cat timp folosesc o masca sau un balsam bun dupa. Miroase frumos, insa nu il voi recumpara, prefer alt sampon 


Percy Reed Totally TLC Hydrating Mask este o masca primita la o revista pe care ma chinui de mult sa o termin. Nu fiindca nu e buna, ci pentru ca nu-mi place deloc cum miroase. Pe ambalaj scrie ca are bezele(marshmallows) si ulei de cocos, insa miroasea foarte ciudat, si imi pica rau sa simt mirosul timp de o zi - doua. Plus instructiunile cer sa stai cu masca sub un prosop cel putin 10 minute, ori cine are asa mult timp mereu? Nu voi recumpara, fiindca produsul costa £20 la pret intreg si nu se merita nici pe departe. 







Daca va intereseaza detalii despre un produs in special, astept intrebari :) x 


4 comentarii:

  1. Si eu folosesc Colorstay-ul si in aceeasi nuanta :D Trebuie sa-l recumpar si eu cat de curand :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu numai ce am terminat pudra mea Stay Matte. Mi-a placut mult!:X

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am avut asa multe, si in liceu. Azi am folosit Colorstay & Stay Matte, perfect combination!

    RăspundețiȘtergere
  4. My favourite! Ma bucur ca si tie iti place :)

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...