joi, 18 octombrie 2012

NOTD : Starry Night ( Glitter Sandwich)



Buna fetele!














Azi in timp ce-mi faceam unghiile ma gandeam cum mereu imi fac unghiile seara, dar astept sa-mi fac poze pana dimineata la lumina zilei, si uneori mi se strica unghiile noaptea sau dimineata...uite ca azi mi-am facut poze la lumina de la lampa, si arata chiar interesant cu manichiura asta.

Desi prima data am purtat oja neagra cu essence - Circus Confetti deasupra, nu mi-a placut suficient, si azi am adaugat un strat de Sally Hansen Purple Pizzazz, o oja care mie imi place mult. 







Ce parere aveti de combinatia asta? x 



20 de comentarii:

  1. iuliab. (www.iuliabadita.ro)18 octombrie 2012 la 23:47

    Imi place mult de tot :D.

    RăspundețiȘtergere
  2. Inspirata combinatie, e de tinut minte si purtat si altadata. :-)

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamne cat de frumos arata! I wanttttt it! :D

    RăspundețiȘtergere
  4. se vede foarte bine combinatia. Ador essence confeti, dar in RO nu se gaseste :(

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc! Sa nu-ti para prea rau dupa circus confetti, eu il am din martie, l-am folosit de sa zicem 4 ori si acum pentru postarea asta a trebuit sa-l amestec cu scobitoarea fiindca se intarise totul pe fund. Nu e foarte de calitate...

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma bucur, multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  7. You should try it! Glitter sandwich, me loves it :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc! Si mie imi place mult... :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ma bucur ca-ti place :)

    RăspundețiȘtergere
  10. ah...in cazul acesta nu mai plang asa tare dupa el :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc! Sper sa incerci si tu :)

    RăspundețiȘtergere
  12. de fapt ca sa nu fii complet dezamagita, cred ca e mai corect sa zic ca probabil se intampla cu toate ojele cu sclipci asa mare...

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc! Sunt de fapt 3 oje :)

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...