vineri, 15 iunie 2012

NOTD : Essence Colour&Go Blue Addicted 78



Azi va arat o oja frumoasa si interesanta de la Essence - Colour&Go Blue Addicted 78 si am sa vorbesc putin despre ojele cu sclipici.

Blue Addicted este un albastru inchis, transparent,cu particule hexagonale verzi si albastre si cu glitter albastru patrat. Are acoperire buna si poate fi aplicat si singur, insa eu am ales sa-l aplic de fiecare data peste o baza colorata, de data aceasta Barry M Teal 334. Oja arata foarte bine la soare si in plus, ceva ce am observat de curand la toate ojele cu sclipici si particule, arata foarte bine in spatii interioare luminate din mai multe parti, cu spoturi, gen magazine de bijuterii, cosmetice, mc'Donalds :) Sunt in schimb foarte greu de fotografiat si arata mult mai bine in realitate. 





Si acum partea interesanta...Desi mi se pare frumoasa oja, si ma tot uit la ea cand o am pe unghii, chiar si la a treia purtare nu as putea zice ca-mi place, ca ma simt bine purtand-o. E speciala, dar sunt asa multe situatii in care nu as purta-o, nu e o oja cuminte, clasica sau conservatoare sa zic mai pe scurt. Plus, particulele din oja Essence ma duc cu gandul la mare, ma simt sirena, la modul rau : am iesit din mare si au ramas algele pe unghii :)) Aceasi parere o am si despre ojele crackle (crapacioase), da, imi plac, mi-am cumparat si eu fiindca eram curioasa, insa am folosit-o de doua ori, dintre care o data am fost intrebata daca am folosit marker pe unghii. 



Ce ar mai fi de povestit? Despre minusuri din pacate : ojele cu sclipici sunt extrem de greu de curatat, chiar si cu trucuri cu invelit degetele in discuri cu acetona si apoi folie de aluminiu. Apoi, in special cu oja Essence Blue Addicted mi s-a intamplat sa mi se cojeasca de pe colturile unghiilor, ca si cum mi s-ar exfolia unghia. Totusi de data asta nu am avut probleme. Inca un minus, am folosit oja asta azi a treia oara cum ziceam si deja a fost ingrosata. Un truc/sfat este sa tinem ojele cu sclipici cu capul in jos, sa nu se depoziteze particulele la fund. Ar mai fi faptul ca se usuca greu, si ca necesita cel putin un strat de top coat ca sa luceasca frumos, dar cu doua arata cel mai bine. 

Un ultim aspect, pozitiv de data asta, ar fi ca este copia fidela a ojei Deborah Lippmann - Across The Universe, mult mai ieftina si accesibila ( ma refer si la faptul ca se gasesc fizic mai usor ojele Essence). O sa arat o poza de pe un alt blog cu cele doua pe unghii. 



Voi ce parere aveti de ojele cu mult glitter si care e favorita voastra?







9 comentarii:

  1. Love it! o am si eu si o ador :D singura chestie care nu-mi place e ca pe unghiile mele se cojeste usor :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi s-a cojit si nu am inteles de ce, de obicei ojele cu sclipici abia le cureti dupa multe zile :))

      Ștergere
  2. Superba! Trebuie sa o caut si eu. Un weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar trebui sa se gaseasca la standuri :) Un weekend placut si tie :)

      Ștergere
  3. Ma omorati cu Essence! Si eu vreau!:(

    RăspundețiȘtergere
  4. Ar trebui sa fie si in Timisoara stand soon, nu este? :(

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna! Imi poti spune te rog de unde ai cumparat oja aceasta? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna! Am cumparat-o din Portugalia, in martie. Nu am vazut-o la standurile essence iarna asta :( cred ca a fost o colectie de sezon din pacate :)

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...