joi, 10 mai 2012

NOTD : Essence Circus Confetti



Manichiura vesela si putin childish sa uit de vremea mohorata de afara :) Aici ploua de azi noapte si sunt 7 grade. 

Am folosit topper-ul de la Essence, Circus Confetti, cu glitter de diferite marimi si culori care cred eu e copie, sau cel putin inspirat de OPI Rainbow Connection si mai ales Deborah Lippman Happy Birthday si e evident varianta mult mai ieftina. Azi l-am folosit peste un baby-blue liliac gri, Revlon - Cloud, dar sunt curioasa sa-l mai incerc peste negru si sunt deschisa la alte idei de culori. 


Stanga : detaliu in sticla Dreapta: detaliu pe unghie 




Ce alte sugestii de culori de baza pentru Circus Confetti sugerati? 


Ale x 

10 comentarii:

  1. Uuuu ce misto, arata super bine asa pe culori deschise, dar cred ca merge si pe un negru de exemplu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, pe negru o sa incerc next. Am mai incercat pe un oranj-corai,dar mi s-a parut putin prea kitchos

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Astept sa vad NOTD daca iti iei :D

      Ștergere
    2. Nu stiu cum sa dau comentariu decat reply la un altul.
      Si eu o am si am folosit-o pentru o mani postata pe blog. Imi place la nebunie si o folosesc mereu in 2 sau 3 straturi :D.

      Ștergere
    3. Hm Iulia, e ceva neinregula cu casuta de comentarii? Sper ca nu :)

      Si eu vroiam sa pun doua straturi dar era seara si nu s-ar fi uscat, acum deja m-am plictisit de manichiura asta.

      Ștergere
  3. ce-mi place asta, eu n-am gasit-o :( as fi curioasa cum arata peste un minty green

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu am cumparat-o pe ultima de la stand. Cred ca acum sunt practic din alta colectie, veche, si nu se gasesc. Uite mint green chiar nu am, dar sigur arata bine, cred ca arata cel mai bine pe baza pastelata deschisa la culoare.

    RăspundețiȘtergere
  5. Iulia B. (www.iuliabadita.ro)15 iulie 2012 la 21:47

    Acum merge casuta. Poate avea eu o problema, cine stie :).

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...