marți, 8 iunie 2010

NYX Round Lip Gloss - Swatches and Review

Am mai vorbit despre NYX aici,cand am spus ca sunt cunoscuti pentru rujuri ieftine si in multe culori, creioanele Jumbo sau fardurile Single care sunt considerate alternative aproape la fel cu unele nuante MAC. Azi vorbim despre Round Lip Gloss , desi nu am multe de zis, intrucat nu sunt mare pasionata de rujuri si glossuri, folosesc rar,putine si in nuante cuminti,sau daca nu, le fac eu sa arate cuminti.

Cand inca nu era NYX la noi, mi-am cumparat de pe cherryculture.com doua glossuri, unul cuminte si unul moz-rozaliu destul de tipator. Sa va spun intai ce-mi place la ele:
  • au un ambalaj foarte foarte dragut, desi sunt ieftine; din plastic tare cu aspect de sticla, si cu capac negru, arata glossy si frumos.
  • ma repet, ca si la rujuri, dar : au foarte multe culori din care poti alege, si mate, si cu sclipici, si doar shimmery.
  • are o consistenta destul de maleabila, asa incat poti pune ori foarte putin, ori mai mult pentru culoare.
  • nu pot spune despre rezistenta, fiindca nu prea am termeni de comparatie. Totusi mi se pare ca nu se strang pe buze, nu curg, nu se duc neuniform lasand marginea colorata cum se intampla la unele glossuri.
  • nu sunt lipicioase, dar nici uleios-lichide si miros - cel putin ale mele - a odorizant cu aroma de lamaie. 
 De unde pot sa-l cumpar ? 

NYX Romania, 10 lei , livrare cu Posta Romana, 8 lei.

    Sa trecem la poze, ca de zis nu prea am inspiratie. Intrebati orice credeti ca nu am zis.

    NYX Round Lip Gloss :Stanga : Muave. Dreapta - Doll Pink. Aplicate in strat subtire si in strat mai gros.


    NYX Round Lip Gloss - Muave
     NYX Round Lip Gloss - Doll Pink

          Bare Lips                                 NYX RLG Muave                      NYX RLG Doll Pink

    16 comentarii:

    1. Koko, tu ai produse NYX? Sau o sa se intample ca si cu ELF, buy and review everything :D ?

      RăspundețiȘtergere
    2. am si eu nuantele : sorbet si doll pink.
      imi plac super mult amandoua.
      sorbet are putin sclipicel auriu in el.e un nude superb.
      doll pink e putin cam tare,dar merge cand folosesc un machiaj simplu la ochi.:D
      pe tine nu te intreb care iti place mai mult dintre cele doua.cred ca stiu deja :P
      mauve nu?:D

      RăspundețiȘtergere
    3. Anda, sa stii ca nu :) Muave cred ca e la mama, l-am folosit o singura data, si Doll Pink il folosesc mai des, dar in strat subtire.

      RăspundețiȘtergere
    4. si mie imi place doll pink mai mult - nu am nimic de la nxy si nu stiu cu ce sa incep :)

      RăspundețiȘtergere
    5. Silvia, si mie imi place, e interesant :)

      RăspundețiȘtergere
    6. natty, Pai cu rujurile ai putea? Eventual si un gloss. Am mai vazut paleta "For Your Eyes Only 10 Color" la o fata si e superba. Plus, eu am pus ochii pe Lip Gloss Palette - The Nudes.

      RăspundețiȘtergere
    7. ce bine arata. nu am incercat inca glossurile de la nyx.ma bucur sa aud ca nu sunt lipicioase pt ca urasc asta la un gloss

      RăspundețiȘtergere
    8. iunnia, da, mie nu mi se par lipicioase :D

      RăspundețiȘtergere
    9. i love nyx!
      i followed your blog! follow me back?

      givemefashionnow.blogspot.com

      RăspundețiȘtergere
    10. Hei!Cat a costat shippingul ?:)

      Multumesc.

      RăspundețiȘtergere
    11. Scuze din nou ca te deranjez!:)
      Vroiam sa iti mai pun niste intrebari despre cherryculture.com!
      La tine shippingul cat a fost si in cat timp ti'a adus comanda?
      Ai platit in dolari sau in lei?

      Multumesc si te rog sa raspunzi cat mai repede posibil.Pup!

      RăspundețiȘtergere
    12. Anonim X 2. Eu am facut comanda printr-o fata: adica am comandat mai multe fete si una s-a ocupat. Am facut comanda foarte demult si nu retin cat a costat shippingul,mai ales ca am impartit la vreo 6, stiu numai ca dupa ce am comandat noi s-a schimbat, si acum se taxeaza in functie de cat cumperi. In plus, ti se ia 20% parca din valoarea coletului, la posta vamala. Venea cam in 2-3 saptamani comanda. Cam unde bat e ca nu stiu daca se merita cherryculture, depinde ce produse vrei. Eu singura nu stiu daca m-as obosi sa fac comanda.

      RăspundețiȘtergere
    13. se pare ca toate o sa trebuiasca sa ne comandam produse nyx dinafara pt ca nyx romania nu mai exista. au acum lichidare de stoc si apoi inchid magazinul.

      RăspundețiȘtergere
    14. I just love them...i bought the baby doll one and it's fucking hot <3

      RăspundețiȘtergere

    Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...