duminică, 31 ianuarie 2010

NYX Round Lipstick Review and Swatches

NYX este unul din brandurile cunoscute pentru cosmetice bune la preturi mici. Printre cele mai vandute produse ale lor, alaturi de Jumbo Pencils, Single EyeShadows, Pearl Mania Pigments sau  Mega Shine Lipgloss, sunt si rujurile NYX Round Lipstick. Pigmentate, intr-o gama imensa de culori, de la rosu la negru prin nudeuri si marouri, la un pret mai mic decat rujurile Farmec, sunt rujuri cu care nu ai cum sa dai gres, chiar daca esti o colectionara de make-up, sau abia acum iti incepi colectia si vrei sa experimentezi multe culori fara sa-ti golesti tot cardul. As indrazni sa zic chiar ca sunt hidratante, mie intotdeauna imi lasa o senzatie placuta pe buze.

(Strawberry Milka - click pentru marire ) 
(Circe - click pentru marire)

Pe ambalajul negru, simplu, dar ornamentat cu sigla si texte girlie, rotunjite gasim scrise "Hypoallergenic. Cruelty Free". Am constat de curand ca unele persoane pun foarte mare pret pe a nu testa cosmeticele pe animale, o prietena renuntand la brandul ei favorit din aceasta cauza. Eu una prefer sa nu caut, sa nu stiu. Daca si voi sunteti preocupate, va veti bucura sa aflati ca NYX nu testeaza pe animale. Revenind la ambalaj, un alt avantaj este ca fiecare ruj are un dopulet jos cu exact culoarea rujului, asa ca daca ai multe rujuri, nu trebuie sa citesti numele fiecaruia, ci doar sa-l alegi dupa culoare din dop. Acest dop se poate scoate si, la unele loturi, acolo gasiti si produs pe care il puteti folosi daca ati ramas fara ruj; altele au cauciuc .

Formula este foarte cremoasa, si cum ziceam, chiar putin hidratanta. Mirosul,care este foarte discret de altfel, aduce a flori,sau putin a lamaie, dar cand aplicam nu se simte deloc. Fiind pigmentat, uneori ajunge chiar si un strat. Rezista relativ bine in timp,dar va fi nevoie sa re-aplicam pe parcursul zilei.

Swatches

  • Strawberry Milk - este un roz foarte deschis, prea deschis ziceam eu la inceput, planuind sa-l dau altcuiva, dar dupa ce l-am incercat pentru acest post m-am razgandit. Arata 'interesant' la inceput, dar daca il blenduim putin cu degetul, incepe sa capete o nuanta frumoasa care avantajeaza multe tipuri de piele.
  • Circe - un nude perfect, sau doar un bej-latte frumos; depinde foarte multe de culoarea pielii celei care il poarta. Imi place foarte mult ca este singurul ruj cu tonuri calde ( oranj,maro,coral) care nu ma dezavantajeaza. E perfect pentru cand vrei sa pui accentul pe ochi, dar si pentru zilele de neutral make-up/bronzed cheeks.




      Bare Lips                           - Strawberry Milk                            - Circe 


De unde pot sa-l cumpar ? 
nyx_ro , 6 lei (pentru alte nuante, intrebati pe mail) 
cherryculture.com , 1.75 $ 

10 comentarii:

  1. vai! strawberry milk e de vis :) mi-l iau şi eu :)

    RăspundețiȘtergere
  2. E fain, da! Eu vroiam sa-l dau, ca neblenduit mi se parea mie ca arata opac si super deschis, dar in cateva minute se face frumooos.
    Si la pretul asta, merita clar. Ia-ti :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna fetelor,stiu ca sunt baiat dar pe cand am facut cursurile de stilist am prins si cate ceva de la make up.Stiu ca sunt produse cam scumpe dar va recomand masters colors sau guinot,se vad super si rezista mult.O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Mirela : Multumesc :)
    @Man Vs Woman: Multumim de recomandari. :)) Te mai astept sa comentezi, poate data viitoare mai strans legat de subiect, chiar daca esti baiat, sfaturile sunt binevenite.

    RăspundețiȘtergere
  5. ce bine arata toate.imi plce circe
    am dat si eu o comanda la nyx pt rujuri insa nu au pe stoc nuantele pe care le vreau eu

    RăspundețiȘtergere
  6. Am facut si eu o comanda pe nyx_ro si, tot asa, momentan nu sunt pe stoc, insa trebuie sa apara :))
    Abia astept sa le incerc: eu sunt foarte pretentioasa la rujuri. Mi-am ales pentru inceput nuantele B52, Milan si Frappucino, dar daca imi va placea textura, cred ca voi comanda mai multe!
    Imi plac rujurile hidratante si cu nuante naturale, sheer - genul MLBB (my lips but better)
    Monica -Pisica albastra

    RăspundețiȘtergere
  7. Iunnia, si mie imi place Circe, desi cand l-am vazut nu ma asteptam.
    Monica, sper sa-ti placa, daca zici ca esti pretentioasa. Eu una nu prea port ruj, si tot timpul merg catre nuante safe, discrete, cum zici si tu - my lips but better. Habar nu aveam ca exista termenul! Tare :) [cand comentezi, ai putea sa alegi nume/adresa url, si sa pui doar nume, sa nu apari Anonim]

    Sa va arat ce a scris fata care se ocupa cu nyx_ro, azi sau ieri pe un forum:

    nuante de ruj comandate: circe,thalia,tea rose,femme,rea,iced mocha,indian pink,jupiter,christie,heather,B52,snow white,milan,harmonica,raisin,fig,honey,spell bound,frappucino,paris,strawberry milk,louisiana,vitamin,perfect,mars,narcissus ,sky pink,fire

    RăspundețiȘtergere
  8. arata super nuantele astea doua!
    sunt superbe!
    si eu mi am comandat de multe ori luciuri de buze de la Nyx.

    RăspundețiȘtergere
  9. Andreea, Ms. Strawberry Milk l-am dat si am acum Thalia care OMG cred ca e rujul meu preferat. O sa scriu probabil si despre luciurile de buze, am poze facute din ianuarie inca pentru asta.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...